Driftstörningen i LinPark-appen åtgärdad.

Gårdagens driftstörning i LinPark-appen är nu åtgärdad. Har du haft problem att avsluta din parkering så kontakta vår kundtjänst så kan de hjälpa dig. Vi beklagar de eventuella besvär som driftstörningen har orsakat.

Problem med LinPark-appen

Vi har tyvärr problem med LinPark-appen på grund av ett avbrott i kommunens datanät. Vi får be er betala i automaterna så länge. Har du problem att avsluta din parkering ber vi dig kontakta vår kundtjänst i morgon så hjälper de dig. Vi är ledsna för det besvär detta orsakar!

Driftstörningar i LinPark avhjälpta

Vi har under natten till onsdag samt onsdag förmiddag haft vissa störningar med LinPark vid in- och utfarter vid parkeringshusen US Norra, Akilles och Flustret. De är nu avhjälpta. Har du haft problem i samband med detta är du välkommen att höra av dig till vår kundtjänst på 013-20 54 10 eller info@dukten.se.  Vi beklagar detta och jobbar hårt för att minska risken för att störningar ska uppkomma.

Serviceavbrott för kortbetalning

Under natten till onsdag 15 november mellan klockan 02 och 05 kommer vår leverantör av betalkorttjänster behöva göra ett serviceavbrott. Detta ska inte påverka LinPark, men skulle du får problem med att avsluta din parkering på något sätt är du välkommen att ringa vår kundservice på 010-45 16 525.

Ny infart till p-hus Akilles

I samband med ombyggnaden av Akilles till dubbelt så många parkeringsplatser har vi nu öppnat en ny infart från Västra vägen. Det innebär att in- och utfart från Storgatan stängs. Se tillfarter på kartan nedan.

Akilles karta webb